På cykelferie med mor

SPAR MANGE PENGE

Nu pressede min mor mig om på ryggen, og begyndte straks at kysse mig ned over brystkassen og videre ned over maven, indtil hun nåede ned til min pik…

Historien tog sin begyndelse for snart 10 år siden, jeg var lige blevet skilt efter få måneders ægteskab, et ægteskab der aldrig skulle have været gennemført, for det første på grund af min og min kones unge alder, begge 19 år, og for det andet fordi min kone sprang ud som fuldblods lesbisk, hvilket jeg egentlig burde have anet, men jeg valgte nok at lukke øjnene for de i bakspejlet klare signaler fra hendes side, nok mest fordi jeg var smask hamrende forelsket i hende og virkeligt troede at det skulle være os to for evigt.

I den efterfølgende par måneder var mine forældre utroligt støttende, og hjalp mig i den grad ovenpå igen, men så sprang bomben hos dem, min mor var taget på et ugelangt kursus og da hun kom hjem fandt hun et afskedsbrev fra min far, hvor han skrev at han havde valgt at flytte ud til en yngre kollega som han havde haft som elskerinde i et par år efterhånden, og han havde, meget belejligt, valgt at pakke og flytte mens min mor var væk for ikke at skulle stå til ansvar over for hende.

Nu var det så min tur til at støtte min mor, som selvsagt var helt nede i kulkælderen, men efter et par måneder var hun også nogenlunde ovenpå igen, efterhånden nærmede sommeren sig også med hastige skridt, og begyndte at snakke om at tage på en cykelferie rundt i Danmark, noget både min far og mor havde talt om at vi skulle i en del år efterhånden, men som bare aldrig var blevet til noget, desuden havde vi begge sommerferie i 3 uger og en masse afspadsering til gode fra vores respektive arbejdspladser, vi kunne derfor holde fri i 6 uger hver, så der var ingenting der hastede.

For lige at beskrive min mor så er hun meget almindelig af udseende, 65 kg fordelt på 160 cm, hendes bryster fylder en stor b-skål eller en lille c-skål, (hvilken ung dreng har ikke kigget på sin mors undertøj, bare en enkelt gang i sit liv)hende og min far blev også gift i en meget ung alder, hun var 16 og han var 21, og de blev gift fordi hun var blevet gravid og skulle have mig, de forsøgte efterfølgende at få flere børn, men uden held, så derfor forblev jeg enebarn.

På den første dag i vores ferie lagde vi så af sted på vores cykler, jeg havde anskaffet en cykeltrailer til de lidt tungere ting som vores mad og telt, og vi havde valgt at vi bare ville køre af sted uden nogen form for fast mål, jeg lagde ud med at køre forrest, og fortsatte med det de første 18 km, her valgte vi at holde en kort pause, derefter byttede vi plads, således at min mor kørte forrest, og det syn der mødte mig der var simpelthen bare fantastisk, lige foran mig var den mest velformede røv jeg længe havde set i et par cykelbukser, det var så smukt at jeg helt glemte at det var min mors velformede bagdel jeg havde udsyn til, efter yderligere at have cyklet ca. 20 km, kom vi til en campingplads, hvor vi besluttede at overnatte den første nat.

Vi fordelte opgaverne i mellem os sådan at jeg skulle slå vores 5 personers iglotelt op mens min mor sørgede for at lave noget mad, da vi havde spist ryddede jeg op mens min mor tog sig et velfortjent bad, da jeg kom tilbage til teltet efter at have vasket tallerkner og bestik op gik jeg direkte ind i teltet med det, men jeg havde ikke opdaget at min mor var kommet tilbage efter badet, så i samme øjeblik jeg træder ind i teltet sidder min mor fuldstændig nøgen derinde, i færd med at finde undertøj frem til sig selv, vi fik begge et kæmpe chok, og sad begge helt forstenet i det jeg synes var flere minutter, men i virkeligheden har det nok været højst 5-10 sekunder, det var dog nok til at jeg fik et rigtigt dejligt billede på nethinden af min mor nøgen, blandt andet nåede jeg at se hendes dejlige bryster, og at hun havde en meget veltrimmet mis, helt rød i hovedet gik jeg ud af teltet imens jeg undskyldte over for hende.

Da hun endelig var færdig med at tage tøj på, kom hun ud til mig igen, hun så også ud til at være flov over det der var sket, så der gik lang tid inden nogen af os sagde et ord, endelig fik jeg taget mig sammen til at sige at jeg vist nok også hellere måtte tage mig et bad, mens jeg stod under bruseren dukkede billedet af min mors nøgne krop op igen og igen, så i et forsøg på at få det ellers dejlige billede af min nøgne mor ud af hovedet, tog jeg mig en spiller, jeg kunne ikke huske at jeg nogensinde i hele mit liv har sprøjtet en så stor og kraftig ladning ud af min pik som jeg gjorde lige der.

Resten af den aften blev der ikke sagt ret meget, og da vi gik til ro lå vi så langt fra hinanden som det overhovedet var muligt inde i et telt.

Næste morgen var tingene tilbage til normal igen, min mor i sit sædvanlige gode humør, og jeg i mit, men jeg kunne alligevel ikke få billedet af min nøgne mor til at forvinde ud af mit hoved, vi lagde ud på samme måde som dagen før, med mig forrest de første 18-20 km, hvor efter vi igen byttede så min mor kørte forrest, og havde lige som den første dag, en rigtig fantastik udsigt, da vi igen nåede frem til en ny campingplads, og igen fordelte vi opgaverne som første dag, denne gang fik jeg dog ikke lov til at se min mor nøgen, til gengæld havde vi en rigtig fantastisk og hyggelig aften med god vin og snak om gamle dage, og da det endelig blev sengetid lå vi heller ikke helt ud mod hver vores side som vi havde gjort den første aften, til gengæld sagde vi begge godnat med et kram og et kindkys.

I løbet af natten vågnede jeg ved at jeg skulle op og tisse, og der gik et kort øjeblik inden det gik op for mig at jeg i løbet af natten var krøbet over til min mor så vi faktisk lå i ske, dog i hver vores sovepose, men stadig i ske og med armen rundt om hende, forsigtigt fik jeg manøvreret mig ud af min sovepose uden at vække min mor, men da jeg åbnede lynlåsen i teltet vågnede hun alligevel, og spurgte selvfølgelig hvor jeg skulle hen, jeg forklarede hende selvfølgelig at jeg bare skulle ud og tisse, og hun lagde sig derfor stille ned igen, da jeg kom tilbage igen kravlede jeg forsigtigt ned i min sovepose igen og rykkede et stykke væk fra min mor igen, men knap havde jeg lagt mig ned før hun spurgte om jeg ikke ville lægge min arm omkring hende igen, hun havde sovet så godt på den måde, så det gjorde jeg selvfølgelig.

De næste dage gik stort set på samme måde, vejret var stadig godt og vi var begge enige om at vi var kommet ind i en god rytme, både med cyklingen, men også med fordelingen af opgaverne på campingpladserne, om natten fortsatte vi også med at sove tæt sammen, enten havde jeg armen omkring hende eller også lå hun med sin arm omkring mig, men billedet af hendes dejlige nøgne krop blev ved med at forfølge mig, og tit vågnede jeg med stådreng når jeg lå presset ind mod hende og med armen rundt om hende, og jeg var selvfølgelig bange for at hun kunne mærke at jeg var liderlig over at ligge på den måde.

Efter ca. en uge slog vejret om og det begyndte at regne, og det var også blevet køligere, vi blev derfor enige om at blive nogle dage på den plads vi var kommet til, i håb om at vejret ville blive bedre der var jo heller ikke noget der ligefrem hastede.

Da vi var kommet i soveposerne om aftenen, kunne jeg mærke at min mor lå og frøs, og selvom jeg lå og holdt godt om hende, så hjalp det ikke, så efter et par timer uden søvn for nogen af os, spurgte hun pludselig om det måske var muligt at lyne vores soveposer sammen hvis jeg altså ikke havde noget imod at ligge så tæt på min gamle mor, det havde jeg selvfølgelig ikke, og som sagt så gjort, vi fik lynet soveposerne sammen og kravlede derefter ned i dem sammen, men nu opstod der et nyt problem, bare tanken om at ligge så tæt sammen min nyeste sexfantasi var nok til at jeg endte med at ligge med den største ståpik, som jeg nogensinde kunne huske at have haft, heldigvis fik jeg lagt mig med ryggen til min mor, så hun ikke kunne mærke det, og på den måde faldt vi begge i en dyb drømmeløs søvn.

Næste aften var det stadig koldt, blæsende og regnfuldt, så vi startede ud med at sove i de sammenlynede soveposer, men denne gang ville min mor have at jeg skulle ligge med armen omkring hende, og selvom jeg havde onaneret et par gange den dag var min pik stadig rigtig hård og stiv, jeg gjorde selvfølgelig alt hvad jeg kunne for ikke at komme til at ligge alt for tæt på min mor, men hun endte med at kravle helt ind mod mig, katastrofen var uundgåelig nu, selvom hun havde både natkjole og trusser på, kunne hun ikke undgå at mærke min stive pik mod hendes dejlige balder, da det gik op for hende at det var min stive pik hun kunne mærke lå hun helt stille uden at sige noget, det samme gjorde jeg selvfølgelig, men det var en dejlig følelse at ligge sådan, uanset om det så var min mor eller ej, efter lidt tid faldt vi da også begge i søvn.

Tidlig næste morgen vågnede jeg igen ved at jeg skulle tisse, vi havde i løbet af natten vendt os rundt, så min mor havde rundt om mig, da min mor opdagede at jeg var på vej ud af teltet, bad hun mig om at skynde mig komme tilbage inden hun kom til at fryse alt for meget, så det gjorde jeg selvfølgelig, da jeg kom tilbage havde hun igen vendt sig så hun lå med ryggen til mig, så der var jo ikke andet for end at indtage samme sovestilling som da vi aftenen før lagde os til at sove.

Da jeg kom ned i soveposen til hende igen, kunne jeg nu mærke at hendes natkjole var gledet op af ryggen på hende, så det eneste der adskilte min igen stive pik fra hendes dejlige balder, var mine boxershorts og hendes trusser, men imens jeg bare lå og blev mere og mere liderlig kunne jeg til gengæld mærke og høre at hun var faldet i søvn igen, jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv, jeg kunne ikke sove, og jeg kunne ikke rejse mig for at gå ud og onanere uden at hun ville vågne, så mens jeg lå der tog jeg en hurtig beslutning, og håbe på det bedste, stille og roligt fik jeg listet min pik ud af mine boxershorts og lagt den til rette i mellem hendes balder, det var så fantastisk en fornemmelse og tanke at det eneste der adskilte min pik fra min mors balder var hendes trusser, at jeg var lige ved at sprøjte på hendes trusser og lår, men heldigvis skete det ikke, til sidst faldt jeg i søvn igen, og vågnede først næste morgen da hun kom ind og kaldte på mig, og fortalte at det igen var blevet godt vejr, da hun gik ud af teltet gik det op for mig at min pik stadig var udenfor mine boxershorts, mon hun havde opdaget noget?

Efter at have spist morgenmad pakkede vi sammen og cyklede videre, og det eneste jeg kunne tænke på var hvor dejligt det havde været at sove så tæt sammen med min mor, og om hun havde set eller mærket min pik da hun stod op, og jeg tog mig selv i at håbe at vejret ville blive koldt og dårligt igen, men det, så det bare ikke ud til at blive igen foreløbigt, så da vi om aftenen havde fundet en campingplads regnede jeg faktisk med at vi igen skulle sove hver for sig, men der fik jeg mig en overraskelse der virkelig kom bag på mig, for min mor fortalte hvor meget hun havde nydt at have en mand at ligge tæt med, de sidste pa nætter, og hun håbede at vi kunne gøre det resten af ferien også, jeg var helt mundlam og må have lignet en der lige var faldet ned fra månen af forbavselse, min mor spurgte derefter med en smule skuffelse i stemmen om jeg ikke havde lyst til at vi sov så tæt sammen igen, det fik mig tilbage til virkeligheden igen, og jeg fik noget rød i hovedet fremstammet at, jo jo, selvfølgelig ville jeg det, og sådan blev det.

Da vi lå i soveposen om aftnen, kom jeg til at ligge med ryggen til min mor igen, mens hun lå med en arm rundt om mig, og trykkede sig tæt ind til mig, at jeg tydeligt kunne mærke hendes brystvorter trykke igennem hendes natkjole og ind mod min ryg, jeg var nu så liderlig at jeg mest af alt havde lyst til at vende mig om og lade hende mærke min pik mod sit skød, men igen svigtede modet mig, hvad nu hvis hun blev sur og ville have at vi skulle skille soveposerne ad igen, det turde jeg trods alt ikke risikere, og det sidste jeg husker inden jeg faldt i søvn, var at hun gav mig et rigtigt stort kys på kinden og sagde godnat.

Senere på natten vågnede jeg igen med stiv pik, men det var ikke fordi jeg skulle tisse, men jeg var vågnet ved at min mor i søvne havde skubbet til mig, og at jeg igen lå i ske med hende, med min igen stive pik imod hendes balder, men det var som om at følelsen var anderledes end den plejede, forsigtigt førte jeg min hånd ned mod min mors balder, og rørte forsigtigt ved dem, der gik nærmest et chok igennem mig da det gik op for mig at hendes natkjole igen var gledet op om livet på hende, og det jeg kunne mærke var hendes bare balder mod min hånd, min første tanke var, at hun ikke havde nogen trusser på, og selv om jeg var bange for at vække hende kunne jeg alligevel ikke lade være med at køre min hånd rundt på hendes utrolige faste og runde balder for at finde ud af om det var sandt, efter kort tid fandt jeg dog ud af at hun havde et par G-strengs trusser på, igen var jeg så liderlig at jeg ikke kunne tænke klart, så lige så forsigtigt fik jeg lirket min pik ud af mine boxershorts og lagt den ind i mellem hendes dejlige balder, her lå jeg så med den i et par minutter for at finde ud af om hun stadig sov.

Efter et par minutter kunne jeg ikke ligge stille mere, og tænkte at, nu måtte det briste eller bære, så stille og roligt begyndte jeg at lave samleje bevægelser, jeg var så liderlig nu at intet kunne stoppe mig eller tale mig til fornuft, til gengæld kunne jeg mærke at for hver gang jeg pressede mig ind imod hendes balder og lår, desto længere gled min pik ind i mellem lårene på hende, og pludselig uden varsel gled pikken ind igennem hendes trusseben og op så jeg kunne mærke hendes skamlæber imod mit pikhoved.

Nu lå jeg helt stille, både af frygt for at jeg skulle fyre en stor ladning sæd af på hende, men også af frygt for at hun skulle vågne, hendes vejrtrækning lød næsten helt normal, efter at have sundet mig i ca. et minut, kunne jeg alligevel ikke lade være med at fortsætte, så stille og roligt begyndte jeg igen at lave samleje bevægelser, jeg havde aldrig i mit liv prøvet noget så frækt som det jeg havde gang i med min mor, og lige med et kunne jeg pludselig mærke at min pik gled ind i mellem hendes skamlæber og op i hendes dejligt våde og stramme fisse, igen lå jeg helt stille, det var lige før at fornemmelsen og tanken om at jeg havde min pik oppe i min mors allerhelligste sted, det sted hvor jeg selv var blevet undfanget for næsten 20 år siden, var nok til at få mig til at sprøjte min sæd samme sted hen.

SEX I DAG?

Det næste der skete var at jeg hørte min mor spørge,

”Åååhh skat hvorfor stopper du, jeg vil gerne have at du fortsætter det du har gang i, jeg vil gerne have at du kører din pik helt i bund i mig, jeg vil mærke din dejlige stive pik køre ind og ud af mig, du har gjort mig så liderlig og våd hver eneste nat den sidste uges tid, at nu kan jeg ikke vente mere, du skal bare kneppe mig, men du skal love mig at du trækker dig ud inden du kommer, så du ikke gør mig gravid”.

Opfordret af min dejlige mor, begyndte jeg nu at kneppe hende, og der gik ikke lang tid før jeg begyndte at stønne at jeg var ved at sprøjte, men mors eneste reaktion var at i stedet for at trække sig væk fra mig, pressede hun i stedet bagud så jeg om muligt fik presset min pik endnu længere op i hendes dejlige fisse, nu kunne jeg ikke holde mig tilbage længere, med et kraftigt støn sprøjtede jeg min varme sæd op i min mors dejlige elskovsgrotte, jeg tror aldrig at jeg har sprøjtet så meget op i en kvinde før som jeg gjorde der, og i samme øjeblik kunne jeg mærke hendes fisse trække sig sammen om min pik og malkede alt sæden ud af mig.

Da vi havde ligget nogle minutter på den måde og sundet os lidt vendte min mor sig pludselig om imod mig, og begyndte at tungekysse mens hun hviskede.

”Tak skat det var den bedste sexoplevelse jeg nogensinde har haft, og jeg håber ikke at det var den sidste af slagsen sammen med dig min søn”

Jeg tog om hende og knugede hende alt det jeg kunne ind imod mig og sagde.

”Nej mor det håber jeg heller ikke, jeg har heller ikke oplevet noget så dejligt og intenst før, så hvis du har lyst så vil jeg helt klart gerne elske med dig igen”

Samtidig kunne jeg mærke at min pik begyndte at blive stiv igen, det samme kunne min mor, som tog et fast greb om den mens hun sagde.

”Det er godt nok længe siden at jeg har oplevet en dejlig pik der kunne blive så hurtigt stiv igen, men skal vi ikke være helt nøgne den her gang?”

”Jo, det vil jeg gerne”

Få øjeblikke havde vi begge taget tøjet helt af og lå og kælede og kyssede hinanden igen.

Nu pressede min mor mig om på ryggen, og begyndte at kysse mig ned over brystkassen og videre ned over maven, indtil hun nåede til min pik.

Hvor er det en dejlig stiv pik du har der, er det i orden hvis jeg tager den i munden?”

”Åh ja mor vil du ikke nok, det kunne jeg aldrig få Pia (min lesbiske ekskone) til, faktisk ville hun kun have at jeg slikkede hendes fisse og ikke andet, jeg fik næsten heller aldrig lov til at stikke pikken i hende, og når jeg endelig gjorde lå hun bare på ryggen og ventede på at jeg blev færdig, nu kan jeg jo så forstå hvorfor det var sådan.”

”Åh stakkels skat, det må vi jo sørge for at rette op på så” sagde hun mens hun grådigt begyndte at sutte på min pik, efter få minutter var jeg ved at sprøjte igen af min mors ekspert behandling og jeg var sikker på at hun kunne mærke det på mig, i hvert fald stoppede hun og sagde.

”Du må ikke komme endnu, jeg vil mærke dig oppe i mig igen”

”Åh mor der er ingen tvivl om at du har prøvet at sutte pik før, jeg kan slet ikke forstå hvordan far kunne forlade dig, for mig ville det være rigelig med grund til at blive hvis jeg havde en kæreste eller kone der var så god til at sutte pik.”

”Åårrh tak min skat” sagde min mor, mens hun langsomt satte sig overskrævs på mig, ”det var sødt sagt, men sandheden er”, fortsatte hun, mens hun med et fast greb om min pik førte den op mellem sine opsvulmede skamlæber igen, ”at din far aldrig har brudt sig om oralsex, han syntes at det var både beskidt og ulækkert”, og med et havde jeg igen min pik i bund i min mors varme og våde fisse.

”Åååhh mor, du kan altid få lov til at sutte på min pik, og jeg vil til gengæld slikke dig alt det du har lyst til”

”Ååårrhhh jaaahh” stønnede hun mens hun begyndte at ride mig,” men du må love mig at du aldrig fortæller nogen om hvad vi to har gang i, ikke engang til dine bedste venner”

”Ååååhhh mor, du ved jo nok at Pia sørgede for at skræmme alle mine venner bort så det er der absolut ikke nogen fare for”

”Ååårrrh skat, nok om det nu skal du bare nyde din ferie sammen med mig så finder vi ud af resten når vi kommer hjem”

”Åååårrrh ja mor, men der går ikke lang tid inden jeg sprøjter igen med den behandling du giver mig”

”Uuuhhh det lyder dejligt skat, jeg kan også mærke at jeg snart kommer igen, din dejlige pik gør ting ved mig som jeg aldrig har oplevet nogensinde før, og aaaahhh selvom jeg sagde før at du ikke må sprøjte op i mig, åååhhhh så er jeg ikke sikker på at jeg kan lade være med at, aaaahhh blive siddende og lade dig sprøjte din dejlige sæd op i mig alligevel”

”Ååååhhhhh men mor kan du ikke stadig blive gravid?”

”Uuuuhhhhhh det ved jeg ikke, ååårrrhh din far og jeg prøvede at få flere børn efter at du åååååååååhhhhh blev født, men det lykkedes jo som aaaarrrrhh bekendt ikke åååhh.”

Nu kunne jeg mærke at jeg virkelig var tæt på, så jeg gav min mor en sidste chance for at tage rejse sig fra min pik.

”åååååårrrrh mor jeg kommer nu, jeg kommer nu, jeg sprøjter op i din dejlige fisse hvis du ikke rejser dig”

”Åååårrrrhhh ja skat sprøjt op i mig, jeg kommer også igen, sprøjt din varme potente sæd helt op i min livmoder, helt der op hvor du selv blev undfanget engang, aaaaarrhh ja, jeg vil så gerne have at du gør mig gravid, jeg vil føde dine børn, du må love mig at du ikke forlader mig, jeg er så forelsket i dig min skat.”

”Åååårrrhh ja mor, jeg vil gøre alt for at gøre dig gravid, aaaaarrrhhh ja, jeg kan ikke forestille mig at andre end dig skal vær mor til mine børn, jeg vil aldrig være sammen med andre end dig igen, jeg er også totalt forelsket i dig mor, du er bare mit et og alt, jeg elsker dig, ååhh ja jeg elsker dig.”

”Uuuuuhh ja min dejlige søn, jeg elsker også dig, åh jeg kan næsten mærke hvordan din sæd er på vej op imod min livmoder, jeg håber bare sådan at det var din far der havde dårlig sæd og ikke mig der var noget galt med, men det skal vi hurtigt nok finde ud af, lige nu skal vi bare nyde ferien og hinanden.”

Resten af ferien gik på samme måde, og mor og jeg elskede og dyrkede sex på alle mulige mærkelige måder og steder, nogen gange blev vi på samme plads i flere dage og andre gange kørte vi til nye steder, og for det meste så tog vi os en hurtig tur når vi holdt pause på cykelturen til en ny campingplads.

Da vi omsider kom hjem efter ferien, besluttede min mor og jeg sig for at sætte hendes hus og min lejlighed til salg og flytte til et nyt sted, for at starte på en frisk men også for at kunne leve som mand og kone, vi fandt nemlig hurtigt ud af, kort tid efter at ferien sluttede, at min mor var blevet gravid og at barnet selvfølgelig kun kunne være mit, og ca. 9 måneder efter vores første elskov sammen, kom der en lille sund og velskabt dreng til verden.

Det er nu ved at være 10 år siden at vi var på den dejlige skæbnesvangre cykelferie sammen, min mor og jeg har stadig et forrygende sexliv sammen og ud over vores dreng er der kommet yderligere en pige og en dreng til, som også er både sunde og velskabte, og da min mor er nu ved at nærme sig de 45 og jeg de 29, er vi nu enige om at vi ikke skal have flere børn, men vores sexliv er bare helt i top.

Ps. Det lykkedes os at blive gift efter at vi havde været kærester i et par år, min mor havde aldrig taget min fars efternavn, mens jeg til gengæld havde fået hans efternavn, så der var ingen der fattede mistanke, det eneste der blev sat spørgsmålstegn ved, var den forholdsvis store aldersforskel på knap 17 år, men kærlighed kender som sagt ingen alder, og det kan både min mor og jeg skrive under på.