USA – Hunting time

SPAR MANGE PENGE

SEX I DAG?

Jeg skulle til USA og arbejde, ganske cool, jeg havde været der før og fundet ud af, at det største problem der, var pigerne – der er nu ikke noget som danske piger, de er helt specielle…
Nå, men jeg landede og fik mig fundet til rette i min lille treværelses, hvor jeg gik og slappede af, der var lidt tid til jeg skulle starte på jobbet, en af mine venner fra et tidligere besøg, havde inviteret mig med på en jagttur i bjergene, og jeg havde ikke noget imod at komme væk fra Dallas dræbende juli varme.
Chris kom og hentede mig i hans store læs af en Jeep, vi skulle leje tøj og våben i en butik ikke så langt fra den hytte, vi havde reserveret. Godt ni timer senere stillede vi op hos den fyr der skulle give os nøgler til hytten, og her begyndte der at ske noget.
Ok hytten var ikke BARE en lille bjælke hytte, nej nej amerikanere kan ikke lave noget med måde, der var udendørs pøl, spa, sauna, 4 soveværelser, solarium (hvem har brug for det i 38 grader), osv. Men det store problem var, at hytten var lejet ud til nogle andre.. FEDT!!!
Vi havde kørt helvedes langt, bare for at komme op til hytten, stille bilen, og et par andre småting, og så vandre ud i skoven, og så havde narren sgu lejet den ud til nogle andre.. FUCK!!
Nå, men Chris spandt nu helt over, og råbte og skreg, om erstatning og tabt arbejdsindsats, wauu han kunne gå amok, det hele endte med, at udlejeren ringede op til hytten og spurgte, om det var i orden at vi kom op for at stille bilen samt det, vi ikke skulle have mad, og hvor utroligt der end lyder, blev svaret ja!!!
Nå, men så, så det da ud til at ferien var reddet. Vi kørte hen til butikken, hvor vi skulle leje vores udstyr. Det meste have Chris bestilt på forhånd, og da jeg selv havde en kampuniform med hjemmefra – det er altid rart at være i reserven, skulle jeg bare finde en gøb!
Ok, her må man give de amerikanere respekt, deres våben har de sgu check på, og i butikken var ALT, måske ikke panserværnsvåben, men de havde sgu et TMG.
Jeg fandt frem til en lækker lille tysker, PSG. 1, guf af en riffel, så jeg fik en sort kuffert med gøbben og 100 bønner, det skulle nok række til en uge.
Fyren der havde butikken snakkede om, at han til tider, solgte 500 til 1000 skud til gæster, der skulle ud i skoven i en uge, det siger ikke så lidt om de indfødte, en amerikaner med 20 budweisere, en M16 riffel og 1000 skud – jaja, det vækker den største frygt i en hver.
Men vi fik vores grej bugseret ud i dytten, og spankulerede op af nogle meget snoede og meget hullede grusveje, og der, lige der, lå hytten, eller som jeg kom til at kalde det – slottet.
Der holdet en Mitsubishi Eclipse uden for, en lækker lille dyt, hvordan den var kommet op af de veje må guderne vide. Vi parkerede jeepen, og sprang ud, vi gik hen og bankede på, der gik et par minutter inde døre blev åbnet.
En ung pige, omkring de 25, åbnede døren. Hun smilede til os og spurgte på de mest syngende amerikanske, jeg nogensinde havde hørt, om vi var fra Jack, hvilket vi jo måtte indrømme, at vi var, hun inviterede os indenfor, eller rettere ud til poolen, her lå hendes veninde i en lille bikini og solede sig. To utroligt lækre piger i en lille hytte alene, det kunne blive morsomt, men vi skulle jo på vores tur.
Vi snakkede lidt og fik en øl, hvis man ellers kan kalde det der amerikanske pis for øl. Jeg spurte om de vidste hvad amerikansk øl og at bolle i en kano havde til fælles, ingen vidste det, og da jeg svarede “Fucking close to water” skreg de af grin, der skal ikke meget til at underholde amerikanere.
Vi hentede vores grej, og hoppede i noget andet tøj, da jeg kom ud fra det rum, hvor jeg havde klædt om, stod Chris og snakkede med en af skønhederne, det var tydeligt at han gik mere ud på at se sej ud end at skulle gemme sig.
Chris fandt sin Winchester magnum, frem og stod og så lidt sej ud, han var sgu for morsom, men deres hoveder drejede en halv omgang da jeg knaldede min sorte kuffert op på bordet, åbnede den, og samlede de seks dele min riffel var delt i på under 20 sekunder.
Chris så over på mig, vendte håndfladerne opad og trak på skulderne, der skulle ikke meget til at imponere dem.
Jeg lagde min jakke i rygsækken, og tog den på ryggen, Chris grinede og sagde, at mine arme var så hvide at de, ville skræmme alle dyr væk i hele staten, men da det var alt for varmt til at have den ret tunge jakke på, fandt jeg et par tuber slørings creme frem og smurte mine arme og ansigt ind idet.
Han så over på pigerne og grinede, “Jesus, I think my pall is a fucking ranger!”
Vi små lo af det, og gik hen ad en lille sti der førte højere op i bjergene, vi gik og småsnakkede om de to sild, da Chris kom i tanke om at vi hellere måtte huske telefonnummeret til hytten, så vi smed vores oppakning og løb tilbage.
Pigerne spurgte om vi havde mødt et eller andet der havde skræmt os, Chris rystede på hovedet og sagde at vi lige skulle have nummeret, hvilket vi fik og vi var på vores vej igen.
Vi havde gået en lille smule da vi blev enige om at kravle op på en lille bakke, derfra regnede vi med at vi kunne kigge ned på hyttens bagside, der hvor poolen lå.
Ganske rigtigt, med vores kikkerter kunne vi lige så tydeligt se de to skønheder, nu topløse, ligge og tage sol. De så virkeligt ud til at nyde livet, med kølige drinks og dejligt blåt vand, Chris og jeg snakkede lidt om de mon var lebber, men det var der ikke noget der så ud til, vi blev der i nogle timer, og nu var det alligevel tid til at slå lejr, så vi satte vores bivuakker op.
Næste morgen gik vi fem-seks kilometer videre, hvorefter Chris spurgte om vi ikke hellere måtte teste vores våben, så han udpegede et træ hundrede meter væk, der var en underlig plet på stammen, et godt mål at skyde efter.
Han tog sigte og skød, jeg kunne gennem min sigtekikket se at han ramte lige i kanten af pletten, han spurgte om jeg kunne gøre det bedre, jeg kunne ikke lade være med at smile, jeg hamrede en kugle lige i centrum af målet, “Wauuu cool shot pall”, kom det fra ham.
Jeg spejdede lidt omkring med kikkerten, “Hey Chris I wanna show you what this little baby can do, down there behind that big stone is a broken tree, right?”, han så på mig og nikkede.
“But that’s about 400 yards out”
“So?”
“All right, shoot”
Han lød ikke til at han troede meget på at jeg kunne ramme, men bang lige i midten, vi snakkede lidt om våben og hvad vi kendte til dem, men hele tide vendte samtalen tilbage til de to piger, og til sidst gik samtalen kun ud på at finde en eller anden lam måde, hvorpå vi kunne komme tilbage til hytten uden at miste for meget stolthed.
Chris var sgu genial, han mente at han kunne lege allergiker, jeg skulle slæbe ham tilbage og sige et eller andet om, at vi havde mødt noget som Chris ikke kunne tåle, og om de havde noget imod, at vi blev der indtil han fik det bedre.
Vi pakkede vores ting sammen og gik lidt tilbage imod hytten, og nogle kilometer der fra stillede vi vores habengut fra os i en lysning, og rejste en bivuak bare for syns skyld.
Så tog jeg min mobil og ringede til hytten, og da en af pigerne tog telefonen, sagde jeg at min makker havde fået et allergisk anfald, og vi lige ville komme forbi for at se, om han fik det bedre.
Vi gik ned imod hytten, og blev enige om at jeg hellere måtte bære ham, så jeg fik ham bugseret op i brandmandstag, og vaklede ned imod hytten.
Pigerne kom os i møde, og da de mødte os, ville de hjælpe med at bære ham, men vi fandt ud af at han var for tung til at, de kunne tage ham, så jeg bar ham tilbage til hytten, og lagde ham i en seng, Chris begyndte at pladre et eller andet om, at han havde det meget bedre, men pigerne mente, at han skulle blive liggende lidt endnu.
En af pigerne kom hen til mig og spurgte om Chris tidligere havde haft sådanne anfald og jeg kunne ærligt svare at det vidste jeg ikke en skid om. Vi snakkede lidt om, hvor irriterende der var for os, at ferien var gået i skudder-mudder for os, og jeg sagde, at jeg nok bare måtte tage tilbage, og holde ferie i byen.
Sandra, som pigen jeg snakkede med hed, rejste sig op, og sagde at hun ville komme tilbage om lidt, da hun kom tilbage sagde hun, at hun havde snakket med sin veninde og de var enige om, at hvis vi ville måtte vi gerne blive i hytten sammen med dem, indtil vi skulle hjem.
Et lille smil bredte sig i min krop, men jeg gjorde hvad jeg kunne for ikke at vise det, og lod som om jeg overvejede det, og sagde så at jeg måtte snakke med Chris om, hvad han helst ville, men at det det lød rart.
Det tog ikke mange nanosekunder at overtale Chris, vi sad lidt og viste hinanden thumps-up og grinede til den store guld medalje. Så gik jeg ud og sagde, at vi takkede ja, og sådan blev det.
Da vi kun havde konservesmad i vore oppakning, og de kun havde mad til to piger, spurgte Sandra, om jeg ikke ville med ind til byen for at købe lidt ind, og naturligvis ville jeg det, så vi hoppede op i jeepen, og tøffede afsted, jeg kunne ikke lade være med at lade blikke glide over på skønheden ved siden af mig, hun var omkring 175, langt rødt hår, og de klareste grønne øjne jeg nogen sinde havde set.
Vi fandt en Krogers, og købte mad og hvad vi eller skulle bruge, hun var virkelig smuk, og hun bevægede sig med en ynde, der gjorde mine knæ bløde, hun havde en tynd sommerkjole på, der ikke kunne skjule, den lille hvide g-streng der gemte sig bag kjolen, og der så ud til at der også gemte sig en dejlig fast røv bag det tynde stof.
På vej tilbage til hytten spurgte hun om jeg var gift eller havde en kæreste, hvilket jeg måtte svare nej til, og tilføjede et desværre for ikke at lyde for desperat, da vi kom tilbage til hytten sad Sandras veninde Cynthia og snakkede med den “syge” Chris, hun var lige så smuk som Sandra, hun havde bare langt blondt hår, og blå øjne, og lidt større bryster, men smuk som få, jeg før havde set.
Vi fik en hurtig sludder, alle fire, der endte med at Sandra spurgte, om vi ikke skulle gå ud på terrassen og nyde solen, Chris spillede sin rolle perfekt og sagde at han heller ville blive i liggende, men vi tre skulle endelig gå ud og hygge.
Jeg fandt et par shorts frem, og gik ud til poolen, pigerne i deres små bikinier var der allerede, vi badede lidt og fik et par drinks, og en time efter kom Chris også ud, men så meget syg ud.
Tiden gik, og det blev på tide at vi skulle til at lave mad, Cynthia og jeg skulle lege kokke, og det endte da med at vi fik bakset et ok måltid sammen, vi sad og snakkede om alt muligt, men mest om hvordan Chris havde det.
Men alting får en ende, det samme gjorde denne aften. Chris og jeg delte et værelse, og lå længe og snakkede om de to skønheder, og hvad vi kunne tænke os at gøre ved dem, Chris var sikker på at Sandra var den bedste til blowjobs, det var et eller andet med måden, hun talte på, tror jeg.
Næste dag startede med at pigerne vækkede os, og sagde at morgenmaden var på bordet, og vi var åbenbart ikke de eneste, der havde snakket aftenen før, pigerne havde dækket det lækreste bord, men det lagde vi ikke mærke til, for de serverede maden totalt nøgne..
Det var lidt svært at koncentrere sig om manden, men da vi endelig var færdig, bad de os komme udenfor og ligge os på to madrasser de havde bugseret der ud, der begyndte de at massere os, skønt, Sandra fjernede mine shorts og masserede mine lår og baller, jeg kunne tydeligt mærke hvordan mit blodtryk steg, især i min pik.
Hun bad mig om at vende mig om, mens jeg vendte mig om lage jeg mærke til at Cynthia var ved at sutte pik på Chris, og mange fæle tanker fes gennem min hjerne, Sandra masserede min krop på forsiden, og sluttede med min nu totalt stive pik.
Langsomt gled hendes hånd op og ned over den, og langsomt nærmede hendes mund den, tunge spidsen smuttede hen over pikhovedet, og det var som jeg fik stød, hun var utrolig til at bruge sin tunge, hun havde trukket forhuden helt tilbage og brugte kun sin tunge, men var flere gange ved at bringe mig over kanten til en sikkert fed orgasme, men holdt mig på pinebænken.
Jeg kunne høre Chris stønne og pruste, mens han fyrede sin opsamlede sperm ind i munden på Cynthia, mens jeg lyttede til hans lyde sugede Sandra min pik ind i hendes mund, nej, der var dejligt, Chris havde ret, Sandra var en sand mester til at sutte pik, det gik ikke ret lang tid inden jeg stønnede, et eller andet om, at jeg var tæt på at komme.
Sandra satte bare tempoet op og mens hun gned, suttede og sugede, klemte hun mine nosser, min kropsmuskler overtog magten over mig, jeg kunne kun føle, og jeg følte hvordan ladning efter ladning af sperm blev pumpet ud gennem min pik og ind i hendes ventende mund, hun sugede endnu mere og min orgasme blev endnu vildere, jeg var totalt flad, da hun gav slip på min helt rene pik.
Langsomt kom jeg til mig selv, rejste hende op, vi stod over for hinanden mens jeg kærtegnede hendes perfekte krop, hendes faste runde bryster, der bare strittede ud fra kroppen, hendes flade mave, faster baller og trimmede mis.
Jeg kyssede hende over alt, og mine fingere var overalt, hun virkede til at nyde det. Jeg lagde hende ned, hvor jeg før havde ligget, og lod min tunge lege med hendes fisse, hendes nybarberede skamlæber fik en stor omgang, jeg småbed i dem, og lod en finger glide inden for, hun stønnede endnu mere nu.
Jeg tog hendes klitoris mellem mine læber og sugede den ind i mellem dem, mens tungen spillede over den, der var åbenbart dråben, jeg kunne mærke hendes muskler i benene spænde, og høre hendes skrig da hun kom.
Da hun var kommet til sig selv, hoppede vi i poolen, der var Chris og Cynthia allerede, vi legede lidt rundt.
Sandra trak mig hen til kanten af poolen, og med ryggen til kanten snoede hun hendes ben rundt om mig, så mig i mine øjne, og sagde “Fuck me, my big dane, fuck me hard!”.
Jeg tog fat om min igen stive pik, og satte den imod hende skønne fisse, og pressede til, jeg bankede den i bund i ét langt hug, hun lød til at hun totalt mistede luften, da jeg gik i bund. Hun var skøn snæver, og klemte dejligt om min pik, jeg pumpede løs, mens hun stønnede alle mulig ord, hvorfra der var visse jeg ikke kendte til. Jeg er sikker på at hvis der var sæbe i vandet havde vi pisket det til skum.
Jeg fik hende til at vende sig om, så jeg kunne kneppe hende bagfra, for en så lækker røv skal bolles bagfra, jeg fik igen boret min pik op i hende, og bollede det bedste jeg havde lært.
Jeg så mig over skulderen og så at Cynthia sad og red Chris som en vild. Jeg kunne mærke at jeg ikke ville holde ret meget længere, så jeg tog godt fat om Sandras hofter og begyndte at støde endnu hårdere, det fik hende til at stønne endnu kraftigere, og da hun skreg sin orgasme ud i luften, kom jeg også.
Der er ikke meget der slår følelsen af at tømme sin sperm op i en pige, efter at have voldkneppet hende bagfra, og især Sandras snævre og varme fisse, gjorde det ikke værre.
Herefter lå vi alle fire og sundede os i solen, det var skønt bare at ligge her og slappe af, og nyde livet, og jeg nød det, hvordan kunne jeg lade være. Jeg havde lige gennemkneppet en af de dejligste piger jeg har mødt i mig liv, og nu lå jeg i solen, ved poolen, med en kølig drink i hånden, samt at der var udsigt til meget mere fisse….
Efter noget tid trissede jeg, ganske nøgen, ind i huset for at få lidt styr på mine sager, dagen før havde jeg bare smidt det hele ind i et rum i hytten, jeg fandt mit tøj og lagde det, så det så bare nogenlunde ud, og pakkede det, der var beskidt ned i rygsækken igen. Jeg satte mig ved et bord med min lejede riffel og begyndte at skille den i dens hoveddele.
Jeg rensede hver del omhyggeligt og sprayede det med våbenolie, og pakkede det ned i kassen, da jeg lagde mærke til Cynthia stod og kiggede på mig, hendes nøgne krop var så smuk at jeg ikke kunne tage mine øjne fra hende, hun kom hen til mig.
“Are you a soldier??”
“Nope not anymore”, svarede jeg hende.
“I was for five years, but now I am a chip designer”
Vi snakkede lidt om vores liv, hun sagde at hun var tøjdesigner for et eller andet firma, jeg aldrig havde hørt om, gennem hele vores samtale undersøgte jeg med mine øjne så meget af hendes krop, jeg kunne, det utroligste var, at jeg ikke kunne finde så meget som en fejl. Hendes ansigt var som en engels, bryster og røv ville andre kvinder dræbe for, hendes hår var en historie for sig, det flød som honning ned over hendes ene skulder og nåede lige det ene bryst, hun havde øjne der var de klareste blå øjne jeg havde set. Hendes arme og ben var perfekt muskuløse, uden at være u-feminine.
“By the way, Sandra is fucking Chris by the pool, and I am horny too, will you help me??”
Jeg grinede lidt, og svarede at der ikke var mange andre ting lige nu, jeg hellere ville, vi mødtes i et meget langt og meget vådt kys, hun gav sig hundrede procent, alt hendes energi og vilje lagde hun i det kys, vores tunger dansede en ballet og læberne var backing group.
Vi endte på gulvet oven på noget der lignede et ægte tæppe, vi kyssede videre, mens vores hænder kærtegnede hinandens kroppe.
Hun rejste sig lidt op og satte sig hen over mit ansigt, og bøjede sig ned imod min pik, jeg elsker 69’er, hun slikkede op og ned af pikken, masserede den, bed blidt i den, sugede på den, og gav mine nosser samme tur, der var ingen tvivl om, at hun gav sig fuldt ud, hver bevægelse hun gjorde, gjorde hun så godt hun kunne.
Jeg slikkede hende så godt jeg kunne, og hendes stønnen udeblev da heller ikke, vi lå og stønnede om kap og roste hinanden, jeg havde fingere i både hendes fisse og røv, mens min tunge for rundt, og slikkede så meget af hendes skønne safter som den kunne.
Jeg kunne først mærke det på hende, hendes muskler begyndte at sitre, så ændredes hendes stønne, hun mistede totalt kontrollen over hendes krop, hun stoppede med at sutte min pik, hun bare stønnede, skreg og hylede, mens hendes krop spassede som tosset, det var ekstrem liderligt at overvære.
Min pik skreg på fisse, jeg var ikke sikker på, at jeg kunne holde til bolle hende hvis hun tog den i munden, så jeg trak hende over til et bord, og lagde hende op på det, og imens jeg holdt hendes ben spredte, fik jeg med lidt besvær, bakset min pik op i hende, og hvis Sandra var snæver, var Cynthia uåbnet, wauuh, der var ikke meget plads, men langsomt fik jeg boret min pik i bund i hende, hun stønnede som vild, og virkede virkeligt til at nyde det, jeg kneppede hende i langsomme lange stød, stille og roligt.
Jeg kunne se min pik tvang sig vej op i hendes våde fisse, den var glinsende af hende safter, hun havde en hånd nede og lege med i legen, mens hendes anden hånd legede med hendes bryster, det var vildt liderligt at se på.
Hendes orgasme denne gang, var lige så vild som den anden hun fik, og jeg var ved at tro at hun ville klippe pikken af mig, der var virkeligt kræfter i denne lille skrøbelige pige.
Hun kravlede ned fra bordet og fik mig med ned på gulvet, for så at langsomt at glide ned over mit stive lem, det var som om at den blev skrællet som en banan, af hendes stramme fisse, hun red mig stille og roligt, mens vi kyssede og krammede, det var himmelsk.
Hun satte sig op, og satte også tempoet lidt op, det var nydelse på et ekstremt højt plan, men lige før jeg kom, kravlede hun af og satte sig på alle fire, så sig over skulderne.
“Fuck my ass”
OK, det kunne jeg ikke sige nej til, hendes røv var totalt oversmurt med hendes safter så der var ikke brug for mere smørelse, jeg borede lige min pik op i fissen for at få det fedtet lidt mere til, så blev den langsomt presset op i hendes lille stramme lyserøde røvhul, hendes faste baller satte det hele i relief, jeg kneppede hende længe i røven, da hun sagde at jeg skulle sætte farten og kraften op, så jeg tog bedre fat om hendes hofter og begyndte at hamre løs, og det gik ikke ret længe inden at vi begge stønnede som vilde, jeg tror vi kom på samme tid, jeg sprøjtede hvad sperm der var tilbage i mine nosser op i røven på hende, mens jeg stønnede som en olm tyr, og hun hylede som en stukken gris.
Vi faldt sammen på gulvet, og forsatte med at kysse og kramme.
Hvad der skete om aftnen vil jeg fortælle om senere.